Aanvragen sprekers TK2021

Als vereniging, school of bedrijf organiseer je in aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen in maart mogelijk een activiteit. Via deze pagina kun je een D66-kandidaat aanvragen. Op dit moment hebben we onze kandidatenlijst nog niet vastgesteld. Daarom kun je nog geen specifieke kandidaat aanvragen. In december stellen de leden van D66 de kandidatenlijst vast.

We doen ons best zo snel mogelijk nadat de lijst bekend is de juiste kandidaat aan jouw activiteit toe te wijzen.

Aanvragen sprekers - Campagne TK2021

• Gegevens aanvrager

• Activiteit

• Datumnotatie:DD slash MM slash JJJJ
  • :
  • Is de aangevraagde spreker fysiek aanwezig of zijn de sprekers online aanwezig?
    Op basis van het thema kunnen we tzt de juiste kandidaat toewijzen.
  • Mogelijk wil je kort nog iets toelichten over het thema of het specificeren.
  • We hebben nog geen kandidatenlijst. Maar mocht je een voorkeur hebben voor een bepaald soort kandidaat, geef dat dan aan. Bijvoorbeeld een kandidaat uit een specifieke vakgebied, een bepaalde leeftijdscategorie, de lijsttrekker of iemand uit de top-15. We kunnen niet garanderen dat we hierin volledig kunnen voorzien, maar houden er wel rekening mee.
  • Media en andere partijen

• Overig

• Afhandeling

Wij streven ernaar zo snel mogelijk na het bekend worden van de lijst te reageren op je aanvraag. Je begrijpt dat we veel aanvragen binnenkrijgen, daarom vragen wij hierbij om je geduld.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.